Zapis na wydarzenia

Zapis na wydarzenia możliwy jest dla osób zalogowanych, posiadających konto w systemie.

Aby się zapisać zalogowany uzytkownik powinien:

  1. wybrać wydarzenie z listy wydarzeń i kliknąć w żółty przycisk ("Zarezerwuj udział w wydarzeniu") znajdujący się po lewej na podstronie z opisem wydarzenia
  2. w kroku 1 zapisu na wydarzenie wybrać osoby*, które będą uczestniczyły w wydarzeniu, a następnie kliknąć w przycisk "dalej", aby potwierdzić zapis.

Po zapisaniu na wydarzenie otrzymujemy komunikat:

Dziękujemy za złożenie rezerwacji. Administrator systemu musi ją zatwierdzić. Zostaniesz o tym poinformowany osobnym e-mialem. Status swojej rezerwacji możesz zobaczyć w systemie, w zakładce: MOJE KONTO.

  *W przypadku posiadania konta grupowego możliwy jest zapis kilku osób w ramach jednego konta.

 

 


Masz problem, uwagi lub sugestie? Możesz je zgłosić poprzez formularz:

http://events.uokik.gov.pl/problem-report