Rejestracja konta w systemie

Rejestracja konta w systemie nie jest procesem skomplikowanym i polega ona na:

1) Poprawnym wypełnieniu formularza - wpisanie danych w pola obligatoryjne w formularzu na stronie.

https://events.uokik.gov.pl/register

Po wypełnieniu formularza służacego do rejestracji konta automatycznie system wysyła mail z treścią potwierdzającą założenie konta oraz z linkiem aktywującym nowe konto.

2) Aktywowaniu konta - poprzez kliknięcie w link aktywujący konto z maila, który został wysłany automatycznie po poprawnym wypełnieniu formularza na wprowadzony w nim adres mailowy.

Państwa dane są bezpieczne. Dlatego też, aby uniemożliwić innym osobom próby podszycia się pod inne osoby zastosowana została metoda autoryzacji konta.

Należy pamiętać, że samo założenie konta w systemie nie oznacza automatycznie zapisania na jakiekolwiek wydarzenie. Użytkownik sam decyduje, w których wydarzeniach chce uczestniczyć i sam może zarezerwować swój w nich udział.

Zobacz też:

Jak zapisać się na wydarzenia - https://events.uokik.gov.pl/cms/Pomoc/zapis-na-wydarzenia

 


Masz problem, uwagi lub sugestie? Możesz je zgłosić poprzez formularz:

http://events.uokik.gov.pl/problem-report